Eesti Koolipsühholoogide Ühing

EKPÜ sünnipäevaseminar: Koolipsühholoogide maskiball 20.11.2020

TÄPSUSTUS ALLJÄRGNEVALE:

Seoses koroonaviiruse levikuga toimub sünnipäevaseminar lühendatud vormis veebis. Saame osa Signe Ventseli koolitusest “Koolipsühholoog kui bränd”:
11.00-12.30
13.00-15.00
Osalemine EKPÜ liikmetele tasuta, teistele koolipsühholoogidele 50eur.

Hea koolipsühholoog

20. novembril toimub Tallinnas, Euroopa Hotellis (https://www.hestiahotels.com/europa/) juba traditsiooniks saanud Eesti Koolipsühholoogide Ühingu sünnipäevaseminar. Sel korral tähistame EKPÜ 29. aastapäeva. Seminar toimub praeguses koroonaviiruse leviku tingimustes kõiki ettevaatusabinõusid rakendades – seekord siis “maskiballina” ja hajutatult, seetõttu on osalejate piirmääraks 50 inimest. Osalemisel on eelisjärjekord EKPÜ liikmetel (osalemine tasuta), vabade kohtade olemasolul võivad osaleda ka teised töötavad koolipsühholoogid, kes ei ole EKPÜ liikmed (osalustasu 60eur). Registreerumine kuni 15. novembrini SIIN.

PÄEVAKAVA:
10.30-11.00 Registreerumine, hommikukohv ja sünnipäevakook
11.00-11.30 Avaettekanne Eesti Koolipsühholoogide Ühingu auliikmelt Liina Kersnalt
11.30-12.15 Koolipsühholoogide hetkeolukord Eestis, EKPÜ korralduslikud küsimused
12.15-13.15 Lõuna toreda kolleegiga (omal käel ümberkaudsetes söögikohtades)
13.15-14.45 Koolitus: koolipsühholoog kui bränd (Signe Ventsel)
14.45-15.00 Paus
15.00-17.00 Koolitus: koolipsühholoog kui bränd (Signe Ventsel)

KOOLITUS: KOOLIPSÜHHOLOOG KUI BRÄND
Osad organisatsioonid jäävad oma tegemistega silma, kuid osad mitte. Osad inimesed on tuntud, osad vähem tuntud. Me teeme iga päev midagi, et kujundada seda mainet, mis meist isikuna või meie ametist tekib ning kujundame organisatsiooni kuvandit, kus me töötame.
Iga koolipsühholoog on oma kooli, Eesti Koolipsühholoogide Ühingu ja koolipsühholoogi ameti kujundaja ning tal on suurim mõjuvõim turundamiseks. Seminari eesmärk on anda ülevaade, kuidas koolipsühholoogide persoonibrändi teadlik kujundamine aitab eelkõige defineerida neil iseennast, seeläbi saavutada karjäärialased eesmärgid ning olla tuntud kui oma valdkonna ekspert (olla ka teadliku sisulooja rollis). Tugev ja tuntav persoonibränd on kindel konkurentsieelis, toob tegevustesse uusi võimalusi ning aitab eristuda. Seminaril jagatakse teadmisi ja oskusi, kuidas olla brändisaadik, et suurendada isiklikku konkurentsieelist, tugevdada koolipsühholoogide mainet ja nähtavust ning olla noortele eeskujuks.

Koolituse teemad:

  1. Miks ja kellele on persoonibränding?
  2. Kaubamärk, bränd, persoonibränd, tööandja bränd, tarbija bränd – nende omavaheline seos? Miks nendest teemadest ei saa enam üle ega ümber vaadata?
  3. Millised on persoonibrändi loomise etapid?
  4. Kuidas organisatsiooni töötajad/liikmed/koostööpartnerid oleksid brändisaadikud? Brändisaadik kui turundaja.
  5. Sotsiaalmeedia – kas lõbus ajaviide või strateegiline tööriist brändi kujundamisel?

Praktiline osa: Inspireerivate lühiloengute järel on praktilised harjutused, et kuuldut koheselt praktiseerida (iga osaleja saab töölehe, toimuvad individuaaltööd ja grupitööd). Pärast koolitusseminari on osalejal arusaam, mida ja kuidas ise edasi tegutseda persoonibrändi valdkonnas.
Kui Sa soovid olla edukas, siis tuleb teha oma oskused ja teadmised märgatavaks. Konkurentsis jääb silma see, kes eristub. Loo väärtust ja julge eristuda!

Kohtumiseni!
EKPÜ juhatus