„Lihtne ja praktiline koolipsühholoogia“ , Tiia Lister. AS Atlex 2012. Paraktiline käsiraamat koolipsühholoogidele.
„Koolimineku lävel“ , Urve Raudsepp-Alt; Signe Raudik; Kadi Lukanenok; Elina Bogomolova; Katrin Pentshuk.Koostaja Hille-Mai Seero. Ilo 2008. Raamatu eesmärk on anda täpset teavet koolivalmidusest, kirjutamisoskuse arendamisest lasteaias ja lugemisraskuse varajase prognoosimise võimalustest koolieelses eas ning koolikohustuse edasilükkamise protseduuri kohta.
„Juba kooli!“ , Loone Ots. Ajakirjade Kirjastus 2008 – Kuidas last kooliks ette valmistada.
„Kiusamine“ , Michele Elliott. Koolibri 2000. Raamat lastele koos vanematega lugemiseks.
„Kiusamiskäitumise mitu tahku“ , Kristi Kõiv. Lastekaitse Liit 2006.
„Kuidas meie lastest kasvavad väikesed türannid?“ , Michael Winterhoff. Väike Vanker 2010.
„Taasleitud käitumine“ , Bill Rogers. Tartu Ülikooli Kirjastus, 2008. Raamat kannab endas olulist sõnumit nii laste probleemse käitumise mõistmisel kui neile sobiva käitumise õpetamisel.
„Lapsed vajavad piire, vanemad seavad piire“ , Jan–Uwe Rogge. Kunst 2002.
„Tark lapsevanem“ , Thomas Gordon. Väike Vanker 2005. Kuidas last kuulata ja kuidas ennast tõhusalt kehtestada.
„Millist last tahate teie“ , Thomas Gordon.Väike Vanker 2003. Kuidas last karistamata seada piire.
„Arukas armastus. Kuidas kasvatada üles õnnelik laps“ , Martha Heineman Pieper ja William J. Pieper. Väike Vanker 2009.
„Nutt ja jonnihood. Kuidas aidata lapsel oma tunnetega toime tulla“ , Aletha J. Solter, Väike Vanker 2007
“Meie teismeline” , Ross Campbell, Logos 1996.
“13 kuni 19. Näpunäiteid vanematele, kuidas mõista teismelist” , Wendy Grant, Sinisukk 1998.
“Koos isaga” , Jari Sinkkonen. Eesti Raamat 2001. Miks isad on laste jaoks olulised.
„Lapse areng“ , Reet Montonen, Ajakirjade Kirjastus 2005. Vanemate küsimustele vastab lapsepsühholoog Reet Montonen
„Enesekindel laps. Aidake lapsel endaga rahul olla“ , Gael Lindenfield. Sild 2003. Praktiline raamat lapse enesekindluse totamisest.
„Lastekasvatus pärast lahutust“ , Philip Stahl.Väike Vanker 2009.
„Kaheks kistud“ , Matthew Whyman. Kirjastus Koolibri 1999.
– Lastele mõeldud raamat lahutusest ja kuidas sellega hakkama saada.
„Andekas laps“ , Angelica Jacob ja Kay Pittelkow. Väike Vanker 2004. Avasta oma lapse anded ja võimed.
„Kuidas aidata oma muretsevat last“ , Vanessa Cobham, Ronald M. Rapee, Susan H. Spence ja Ann Wignall, Ersen 2005. – Kuidas aidata lapsel üle saada muretsemisest, hirmudest ja ärevusest.
„Hüperaktiivne laps“ , koostanud Lemme Haldre, Riina Kõrgesaar, Lea Metsis, Malle Roomeldi ja Anu Susi, TÜ Kirjastus 2003.
„Poisid ja tüdrukud õpivad erinevalt“ , Michael Gurian, Arlette C. Ballew. Väike Vanker 2005.
„Õpime koos lapsega õppima“ , Garry Burnett, Kay Jarvis. Studium 2006. Kasulikud näpunäited, kuidas toetada last õppimisel, suurendada tema enesekindlust ja -väärikust, parandada meeldejätmist ja meenutamist.
„Õpime õppima. Muudame õppimise tõhusaks kõikidele õppuritele“ , Garry Burnett. Studium 2006. Raamatus on ideid kõigile, kes soovivad saada edukaks õppijaks ja õpetajaks.
„Õpetajate kool“ , Thomas Gordon. Väike Vanker 2006.
„Õpetaja õpiabi“ , Sue Cowley.Väike Vanker 2005.
„Psühholoogia keerukusest“ , Jüri Allik. Tartu Ülikooli Kirjastus 2009.
„Suhtlemiskonflikti psühholoogia“ , Tõnu Lehtsaar. Tartu Ülikooli Kirjastus 2008. Raamatus käsitletavateks teemadeks on konflikti mõiste, -tüübid ja -kliima; võimuvõitlus, eelarvamused, rollikäitumine, muljejuhtimine, haavatud õiglustunne, isiksuslikud probleemid, konflikti eskalatsioon, konfliktitsükkel jpm.
„Mälu“ , Endel Tulving. TÜ Kirjastus 2007.
„Kulgemine“ , Mihaly Csikszentmihaly. Kirjastus Pegasus 2007. Optimaalse kogemuse psühholoogia” annab autor nõuandeid selle kohta, kuidas olla õnnelik. Raamatus tuuakse välja peamised põhimõtted ja näited, kuidas erinevad inimesed on muutnud neid põhimõtteid järgides oma igava ja eesmärgitu elu nautimisväärseks.
„Kuidas toetada laste ja noorte enesehinnangut“ , Raisa Cacciatore, Erja Korteniemi-Poikela, Maarit Huovineni. Kirjastus Varrak 2010.